miércoles, 11 de marzo de 2009

programa VINCat

Pertany al SCS i vol ajudar a reduir les taxes d'infeccions nosocomials dels hospitals catalans treballant amb un sistema de vigilància epidemiològica que estigui consensuat i evidentement estandaritzat (és la clau). Ha de poder admetre estratègies preventives. A l'apartat documentación trobarem tot el necessari per a treballar amb les bases de dades del programa (com, per exemple, els ATB i antimicòtics, microoganismes, etc.) que, qui sap, potser algun dia ens faran servei...
M'agrada en especial que reserva unes informacions per a professionals i d'altres per a pacients, doncs fa més fàcil la navegació.
Per cert, estèticament és molt agradable, detall que també es d'agraïr.

3 comentarios:

  1. Ei David!! El Blogg esta molt bé!! Es una altra manera de fer el portafoli, m'agrada com ho estas enfocant!
    En quant al Vincat em sembla un progrma de gran utilitat i que s'havia de portar a terme en algun moment, ja que contribueix a que els professionals sàpiguen si estant fent bé les coses o no, si duen a terme correctament les técniques, amb les mesures d'asèpsia i d'aïllament adecuades en cada situació.
    Consider que és un programa que s'hauria d'exportar a les altres comunitats autónomes, ja que desde la meva opinió té grans avantatges per la sanitat.

    Jo mateixa m'agradaria exportar-lo a les balears...jejeje ;)

    ResponderEliminar
  2. Ei el video esta molt bé!! Molt xistos!! jejeje
    Una manera diferent d'explicar la importància del rentat de mans en diferents situacións quotidianes.
    Sa millor "at the toilette use" jajajaj

    ResponderEliminar
  3. M'en alegro que t'agradi! Suposo que iniciatives com les del Vincat fan encara més atractiva aquesta professió.

    ResponderEliminar